سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دو تن در باره من تباه گردیدند ، دوستى که ازحد بگذراند و دروغ بافنده‏اى که از آنچه در من نیست سخن راند ] و این مانند فرموده اوست : که [ دو تن در باره من هلاک شدند دوستى که از حد گذراند و دشمنى که بیهوده سخن راند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

در عصری که گستره اطلاعات و دانش لحظه به لحظه فزونتر می‏شود، بشر ناگزیر از ایجاد نظام‏های قوی و منسجم اطلاع ‏رسانی است. در هر رشته روزانه صدها کتاب، مقاله، پایان‏ نامه، نرم ‏افزار و دیگر منابع اطلاعاتی تولید می‏شود که هر یک سخنی نو برای گفتن دارد و محققان نیز از محتوای آن بی ‏نیاز نیستند. در این عرصه تنها یاریگر پژوهشگران پایگاه‏های اطلاع ‏رسانی هستـند.

از آنجا که علم شیمی نیز به تناسب رشد فکری مخاطبان و برای پاسخگویی به پرسش‏های جدید، رو به گسترش است، جای خالی یک نظام منسجم اطلاع ‏رسانی در زمینه منابع شیمی به خوبی احساس می‏شود .

از آن هنگام که من شروع به خواندن موضوعات مختلف در این وبلاگها نمودم جای خالی مطالب شیمی  را در میان دیگر وبلاگها  به راحتی احساس کردم و تصمیم گرفتم مطالب جالب و خواندنی که باعث بالا رفتن اطلاعات خودم و دوستان بشود را در نسیم بهاری بیاورم امید دارم که دوستان من را در این راه یاری کنند .   


 نوشته شده توسط سیده نسیم نعمت اللهی در یکشنبه 84/12/21 و ساعت 10:32 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 85816
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه